Sitelerden Kopyalanan Yazının Arka Planını Silme

Sitelerden Kopyalanan Yazının Arka Planını Silmek

VİDEOLU ANLATIM EKLENMİŞTİR. Son Güncelleme: 15.06.2017

Selamun aleyküm arkadaşlar. Bugün sizlerle hemen hemen herkesin başına gelen bir sorunun çözümünü anlatacağım. Birçoğumuz internet sitelerinden yazıları kopyalayıp Word belgesine yapıştırıyoruz. Yapıştırma anına kadar sıkıntı yok ancak kopyaladığımız yazıyı yapıştırdıktan sonra yazının arka planı olduğunu görüyoruz. Örnek olsun diye yukarıya Microsoft Office 2007 yazısının ekran görüntüsünü ekledim.  Her ne kadar ki vurgu rengini beyaz yapsak da arka planı kaldırsak da yazının arkası renkli oluyor. Bu renk kopyaladığınız siteye göre değişebilir. Genellikle açık mavi ve açık gri tonlarında oluyor. Bu sorunu iki yöntemle düzeltebiliriz.

1.YÖNTEM
 Kopyaladığınız yazıyı ilk önce Başlat-Tüm Programlar da yer alan WordPad’ e yapıştırın, yapıştırdığınız yazıyı geri kopyalayıp Microsoft Office Word’e yapıştırdığınız zaman sorun kalmıyor. Arka plan sade halde kalıyor. Bu yöntem denenmiştir kesin çözümdür.


2.Yöntem
Bu yöntemde de düzeliyor ama bazen sıkıntı çıkarabiliyor. O yüzden ikinci yöntem olarak ele aldım. Aşağıdaki resimde kırmızı daire için yer alan sarı fırçayı (Biçim Boyacısını) tıklıyoruz. Tıkladıktan sonra mauseyi yazının üzerine getirdiğimiz zaman, fırça işareti gözükmesi lazım. Yazının en altından en üste doğru işaretleyim düzelecektir. Yukarıdan aşağı işaretlediğimizde bazen hata verebiliyor. Tüm olasılıkları denedim en iyi aşağıdan yukarı işaretlediğimizde oluyor. Takıldığınız anlamadığınız yer olursa yorum bırakın, yardımcı olmaya çalışalım. Bol Şans =)

 


Etiketler: Office arka plan silme, sitelerden kopyalanan yazının arka planı silinmiyor, word arka plan rengini silme, word arka plan, wordpad arka plan ayarlama, word kopyalanan yazıların arka planını değişmek,
Share on Google Plus

About Fetih1453

32 Comments:

  1. Eyvallah kardaş:)

    YanıtlaSil
  2. allah razı olsun kardeş işime yaradı

    YanıtlaSil
  3. Saolun neredeyse bir akıl hastanesine yapatacaktım :)

    YanıtlaSil
  4. vallaha süper yardımcı oldunnnn.

    YanıtlaSil
  5. teşekküüürrr, günlerdir bunu arıyorum!

    YanıtlaSil
  6. Mobilde nasıl yapabilirim blogger yazi yazma yerinden arka plani duzeltiyorum kaydedince eski haline donuyor baska yere yapistiriyorum geri yapistiriyorum kaudesince eski haline donuyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogger'de yayınlayacaksanız şöyle bir tavsiyem olur. Yeni yazı yazmaya girdiğinizde Kopyaladığınız metni HTML kısmına yapıştırın sonra Oluştur yazısına tıklayıp o yazıyı düzenleyin. Bu şekilde kesin olacaktır ama satır başlarını vs düzenlemeniz lazım

      Sil
  7. Merhaba bütün çözümleri denedim hiçbir şekilde olmuyor yarın teslim etmem gerek lütfen yardımcı olur musunuz :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Not Defterine yapıştırıp, yeniden kopyalayıp worda yapıştırın

      Sil
    2. Allah senden razi olsun kardeş

      Sil
  8. aro valla gece gece tırlatıcaktım

    YanıtlaSil
  9. hay Allah senden bin kere razı olsun kardeş. işime çok çok yaradı ve ben bunun çözümü olmayan bir sorun olduğunu düşünüyorum. işte teknolojiyi bu yönde kullanırsan Allah rızasını kazanırsın. yani öneli olan senin kullanma biçimindir. Sa’d b. Hişâm şöyle anlatıyor: Hz. Ayşe'ye "Ey müminlerin annesi, Peygamberimizin ahlâkı hakkında bana bilgi ver" dedim. Hz. Ayşe bana "Sen Kur'an okumuyor musun?" diye sordu. "Evet" demem üzerine "Peygamberimizin ahlâkı Kur'an'ın kendisi idi” dedi. Bu cevabın arkasından kalkmayı düşünmüştüm ki, birden aklıma Peygamberimizin gece ibadeti konusu geldi. Hz. Ayşe'ye "Ey müminlerin annesi, Peygamberimizin gece nasıl ibadet ettiği konusunda bana bilgi ver" dedim. Hz. Ayşe bana "Sen Müzzemmil suresini okumadın mı?" diye sordu. "Evet, okudum" demem üzerine Hz. Ayşe şunları söyledi; "Yüce Allah bu surenin baş kısmında geceleri ibadet etmeyi farz kıldı. Bunun üzerine Peygamberimiz ile yakın arkadaşları bir yıl boyunca geceleri ayakları şişesiye kadar namaz kılmaya koyuldular. Yüce Allah bu surenin son ayetini on iki ay gökte tuttu. Bir yıl sonra inen son ayetle bu yük hafifletildi ve gece ibadeti farz olmaktan çıkarak nafileye dönüştü.

    YanıtlaSil
  10. hay Allah senden bin kere razı olsun kardeş. işime çok çok yaradı ve ben bunun çözümü olmayan bir sorun olduğunu düşünüyorum. işte teknolojiyi bu yönde kullanırsan Allah rızasını kazanırsın. yani öneli olan senin kullanma biçimindir.

    YanıtlaSil
  11. hay Allah senden bin kere razı olsun kardeş. işime çok çok yaradı ve ben bunun çözümü olmayan bir sorun olduğunu düşünüyordum. işte teknolojiyi bu yönde kullanırsan Allah rızasını kazanırsın. yani öneli olan senin kullanma biçimindir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cümlemizden Allah razı olsun. Yardımcı Olabilmişsem ne mutlu bana...

      Sil
    2. "İnsanların en iyisi insanlara en yararlı olandır." Allah razı olsun değerli kardeşim. Yalçın Atalık

      Sil
    3. Rabbim Cümlemizden Razı Olsun. Sevgi ve Saygılarımla...

      Sil
  12. Bu dediğiniz sorun e-posta gönderirken de oluyor.Mesela bir siteden kopyala-yapıştır yapıp o yazıyı yeni eposta olarak göndermek istediğimde dediğiniz gibi yazının arka planında gölge oluyor.Bu sorunu nasıl çözeriz.Hotmail yani Outlook mail den bahsediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yukarıda denilenleri yapın düzelecektir

      Sil
  13. http://sevgihaber.blogspot.com.tr/ çok faydalı bir yazı

    YanıtlaSil
  14. tesekkür ederim cok isime yaradı

    YanıtlaSil
  15. Çıldırmak üzereydim kaç gün yaptığım ödevi silecektim neredeyse cidden çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  16. Çok şükür, en sıkıntı çektiğim şeydi. Allah razı olsun:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yardımcı olabilmişsek ne mutlu bize. Cümlemizden Allah razı olsun

      Sil
  17. eyvallah gardas allah razı olsun. Allahım ilmini faydalı kılsın

    YanıtlaSil
  18. kralsın eline sağlık 2 yöntem de geçerli

    YanıtlaSil

LÜTFEN KONU HAKKINDA ÖNERİ VE GÖRÜŞLERİNİZİ BİLDİRİNİZ.

GOOGLE hesabı olmayanlar ADI/URL veya ANONİM olarak yorum yapabilir.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.